今集的海兔宅記,像時間倒流般回到 2011年4月某日我心血來潮畫的一篇真人真事,我將其明名為『SHOW  OFF』篇。
SHOW OFF又名炫耀,不是我要炫富,而是當日和細佬在大學附近的商場裡某間韓國餐廳食中飯時,細佬突然叫我睇樣野(?)
欲知所謂何事,請看樓下的『SHOW OFF』篇吧(笑)
PS:上年POST過這篇故事,不過沒上色,一年後,決定出彩色版,但也掩飾不了我懶得畫新篇故事動機,哈哈


OK~SO,『NO MONEY NO TALK!』,請大家努力工作,努力賺錢&儲錢啦~
完POST前送上許冠傑~天才白痴錢錢錢






曲︰許冠傑 詞︰許冠傑/薛志雄

*成日要錢多 〔錢錢錢錢 錢錢錢錢〕
乾水乜都渦 〔錢錢錢錢 錢錢錢錢〕
借錢最折墮 〔錢錢錢錢 錢錢錢錢〕
爬低危契哥 〔錢錢錢錢 錢錢錢錢〕

#貧賤拗頸多 〔NO MONEY NO TALK, NO MONEY NO TALK〕
生仔都諗過 〔NO MONEY NO TALK, NO MONEY NO TALK〕
阿女嗌肚餓 〔NO MONEY NO TALK, NO MONEY NO TALK〕
屋租都要拖 〔NO MONEY NO TALK, NO MONEY NO TALK〕

有乜會令你心花怒放
諗得多卒之梗癲癲喪喪
有o左佢就算打跛雙腳都冇相干
冇得擋 冇得擋

重唱 *,#

有錢確係會少咁D罪案
駛乜衰到通街偷搶騙當
冇o左佢就算包公都由你嗌冤枉
懶得講 懶得講

重唱 *,#

arrow
arrow

    Hikaru25 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()