close




高達的SEED 1 OR 2 中的歌,最愛這一首。
無論是旋律或歌詞都是讚不絕口!
 優美的歌聲讓人回到最渴望待的WONDERLAND OR NEVERLAND。
 暫時逃避到另一個地方,讓一日的辛勞輕鬆一下,
忘記今天再展望明天吧,加油!
----------------------

 

I Wanna Go To A Place... 

 

演唱: Rie fu  作詞: Rie fu  作曲: Rie fu  編曲: SNORKEL 

 

I wanna go to a place where I can say  That I'm all right and I'm staying there with you 

 

I wanna know if there could be anyway That there's no fight, and I'm safe and sound with you 

 

And every time I look, I thought you were there,  But it was just my imagination 

 

I don't see it anymore cause I see thru you now 

 (いま)でも気付(きづ)かないでしょうこの(しず)かな(そら)

 

いつでも(おも)()すけどもうどこにも(もど)れない

 

 そしてずっと(こころ)()めてそっと気付(きづ)いて

 

いつかきっとやさしさ()えてくるように

What's stopping me? I get stuck again 

 

Is it really OK? It's never OK for me 

 

What's got into me? I get lost again 

 

Is it really OK? It's never going to be

 

そしてもっと(さが)して()(まえ)気付(きづ)いて

 

明日(あした)きっと風向(かざむ)きも()わるように

 

(かぜ)そっとささやく(うごめ)くのはこの大地(だいち)

 

(まよ)わないでやさしさ()えてくるように  

 

And every time I look, I thought you were there, 

 

But it was just my imagination 

 

I don't see it anymore cause I see thru you now 

 

I wanna go to a place where I can say 

 

That I'm all right and I'm staying there with you

 

我想前往那個我曾說過的地方

 

可以無憂無慮地長伴在你身邊

 

我想知道那裏是否是

 

永遠沒有戰火

 

我可以與你平和而安定地生活下去

 

*每次外放眼眺望我都會以為你在那裏

 

但是那只是我的幻想

 

明白你的想法後我再也不曾有此空想*

 

還未曾發覺吧

 

這一片寧靜的天空

 

雖然隨時能夠想起

 

卻再也無法回去

 

所以希望心中能保持覺醒希望能夠發覺到

 

那一份必定會在某天到來的輕柔

 

是什麼攔住我的腳步?我又一次無法動彈

 

一切是否無恙?我從未覺得舒暢

 

是什麼進入我的腦海?我再一次迷失自己

 

一切是否順利?願望始終沒有實現

所以還要尋找發覺目標就在眼前

希望明天風向也能改變

風在耳邊輕聲耳語大地正蠢蠢欲動

不用迷惘願你看見那一份輕柔

 

*REPEAT

 

我想知道那裏是否是

永遠沒有戰火

我可以與你平和而安定地生活下去


 

arrow
arrow
    文章標籤
    Rie Fu I wanna go a place
    全站熱搜

    Hikaru25 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()